| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

BoBo Ricky

| 

Posted: Mon May 18, 2009 10:18 am    Post subject: Kan geen verbinding maken met jullie server. | 
				     | 

| 

Hey daar,

Sinds een uurtje ofzo kan ik geen gebruik meer maken van jullie servers. Hij deed het net nog wel, nog wat downgeload. Maar nu niet meer o_O. Had een afbeelding gemaakt maar zie hier nergens de optie van bestand toevoegen. 

Greetzz BoBo

Owja natuurlijk ff de melding die hij geeft.

[10:08:17] MODULE=NNTPServerWorker, MSG=Failed to contact Server: Usenet4U - Will retry eventually

[10:08:17] SERVER=Usenet4U, MSG=The Username or Password is Wrong - Contact your News Server Support Department (it's not Newsbin)

[10:08:17] MODULE=InterSocket, MSG=SSL Connection Server: news4.usenet4u.nl Stats AES256-SHA 256 Bits Version: TLSv1/SSLv3

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben . | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Usenet4u Site Admin

| 

Posted: Mon May 18, 2009 10:53 am    Post subject:  | 
				     | 

| 

Wellicht een tijdelijk dns / routering probleem bij je internetprovider, ik zie namelijk geen dip in het dataverkeer van de servers. (servers waren dus normaal online)

Usenet4u | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

BoBo Ricky

| 

Posted: Mon May 18, 2009 10:56 am    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Zou ook goed kunnen, ze zijn hier in de buurt bezig met glasvezel. Dus dat kan maar zo. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

BoBo Ricky

| 

Posted: Mon May 18, 2009 12:35 pm    Post subject:  | 
				     | 

| 

Vreemd hoor, nu doet hij het weer niet    Zo doet hij het ff 10 minuutjes daarna niks meer. Via mijn @ home server heb ik daar geen last van, die doet het gewoon. Mwa een retentie van nog geen 3 dagen dus dat schiet niet op. Internet lijkt ook OK verder niks verandert ofzo | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Usenet4u Site Admin

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

|