View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 2:09 pm Post subject: Kan ik met elke NL provider gebruik maken van deze dienst? |
|
|
Kan ik met elke Nederlandse provider gebruik maken van deze dienst?
Ja, wij kunnen deze dienst aan elke internetgebruiker in Nederland leveren.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
Martijn Guest
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:11 pm Post subject: |
|
|
Ik heb Compuserve. Bij een concurrent van jullie kon ik niet terecht. Omdat zij geen direct verbinding willen met usenet providers. Kan ik met 4u unlimited wel verbinden. Compuserv maakt gebruik van het AOL netwerk. |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:30 pm Post subject: |
|
|
Martijn wrote: | Ik heb Compuserve. Bij een concurrent van jullie kon ik niet terecht. Omdat zij geen direct verbinding willen met usenet providers. Kan ik met 4u unlimited wel verbinden. Compuserv maakt gebruik van het AOL netwerk. |
Dit zou volgens mij gewoon moeten werken.
Probeer eens een ping test naar news4.usenet4u.nl (command prompt -> ping news4.usenet4u.nl)
Usenet4u
Last edited by Usenet4u on Tue Feb 19, 2008 9:52 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:33 pm Post subject: |
|
|
Usenet4u wrote: | Martijn wrote: | Ik heb Compuserve. Bij een concurrent van jullie kon ik niet terecht. Omdat zij geen direct verbinding willen met usenet providers. Kan ik met 4u unlimited wel verbinden. Compuserv maakt gebruik van het AOL netwerk. |
Probeer eens een ping test naar news4.usenet4u.nl (command prompt -> ping news4.usenet4u.nl)
Usenet4u |
Ja ik kan news4.usenet4u.nl pingen |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:36 pm Post subject: |
|
|
Anonymous wrote: | Usenet4u wrote: | Martijn wrote: | Ik heb Compuserve. Bij een concurrent van jullie kon ik niet terecht. Omdat zij geen direct verbinding willen met usenet providers. Kan ik met 4u unlimited wel verbinden. Compuserv maakt gebruik van het AOL netwerk. |
Usenet4u |
Ja ik kan news2.usenet4u.nl pingen |
Dan krijg je dus ook verbinding met onze servers
P.s a.u.b even je gebruikersnaam registreren!
Usenet4u
Last edited by Usenet4u on Tue Feb 19, 2008 9:52 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Martijn
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:37 pm Post subject: |
|
|
Usenet4u wrote: | Anonymous wrote: | Usenet4u wrote: | Martijn wrote: | Ik heb Compuserve. Bij een concurrent van jullie kon ik niet terecht. Omdat zij geen direct verbinding willen met usenet providers. Kan ik met 4u unlimited wel verbinden. Compuserv maakt gebruik van het AOL netwerk. |
Usenet4u |
Ja ik kan news2.usenet4u.nl pingen |
Dan krijg je dus ook verbinding met onze servers
P.s a.u.b even je gebruikersnaam registreren!
Usenet4u |
Gedaan en bedankt voor de snelle reactie |
|
Back to top |
|
|
sinty
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 8:40 pm Post subject: providers |
|
|
hoi, kan ik het pakket gebruiken met wanadoo cable basic? , en ga ik er met de snelheid op vooruit dan? of blijft de snelheid t zelfde , mischien een domme vraag , maar ik ben pas begonnen, en merk nu dat ik via mijn news server over een film 2 dagen doe met 3 regeltjes , dus vandaar mijn vraag |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 9:00 pm Post subject: |
|
|
Hallo,
Uiteraard kunt u ook met Wanadoo als provider gebruik maken van onze diensten.
U zult de maximale snelheid van uw verbinding kunnen halen (4mbit bij cable basic?)
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
|