| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

demok1

| 

Posted: Sun Oct 16, 2005 6:17 pm    Post subject: snelheid | 
				     | 

| 

Ik ben usenet4u aan het uitproberen. Tot nu toe erg tevreden!

Ik heb nog 1 vraagje m.b.t. de snelheid. Ik haal nu zo'n 100KB/s met een versatel 1 MB lijntje. Kan dit niet sneller? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Usenet4u Site Admin

| 

Posted: Sun Oct 16, 2005 6:44 pm    Post subject: Re: snelheid | 
				     | 

| 

| demok1 wrote: | 	 		  Ik ben usenet4u aan het uitproberen. Tot nu toe erg tevreden!

Ik heb nog 1 vraagje m.b.t. de snelheid. Ik haal nu zo'n 100KB/s met een versatel 1 MB lijntje. Kan dit niet sneller? | 	  

Hallo,

Als u een 1 mb lijn heeft dan is uw maximale snelheid ongeveer 100 kb/s. Dit is dus de maximale snelheid die uw verbinding kan leveren, hierdoor zult u dus niet sneller kunnen downloaden dan 1 mbit van onze servers.

Indien u sneller wilt downloaden is wellicht een upgrade van uw adsl of kabel verbindinging te overwegen.

Usenet4u | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

demok1

| 

Posted: Sun Oct 16, 2005 9:10 pm    Post subject: Re: snelheid | 
				     | 

| 

| Usenet4u wrote: | 	 		   	  | demok1 wrote: | 	 		  Ik ben usenet4u aan het uitproberen. Tot nu toe erg tevreden!

Hallo,

Als u een 1 mb lijn heeft dan is uw maximale snelheid ongeveer 100 kb/s. Dit is dus de maximale snelheid die uw verbinding kan leveren, hierdoor zult u dus niet sneller kunnen downloaden dan 1 mbit van onze servers.

Indien u sneller wilt downloaden is wellicht een upgrade van uw adsl of kabel verbindinging te overwegen.

Usenet4u | 	  

Tnx voor de snelle reactie! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|