View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Rolf
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 2:50 pm Post subject: Hoelang voordat ik mijn inloggegevens krijg ? |
|
|
Hoi,
Ik heb net een bestelling gedaan en het geld overgemaakt. Wanneer krijg ik mijn inloggegevens ?
Groeten,
Rolf |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 3:01 pm Post subject: Re: Hoelang voordat ik mijn inloggegevens krijg ? |
|
|
Rolf wrote: | Hoi,
Ik heb net een bestelling gedaan en het geld overgemaakt. Wanneer krijg ik mijn inloggegevens ?
Groeten,
Rolf |
Hoi Rolf
Zodra de betaling binnen is op onze bankrekening, krijg je de inloggegevens toegstuurd. Hou rekening met ongeveer 2 a 3 werkdagen bij een normale bankrekening. Betalingen via een Postbankrekening duren meestal wat langer.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
Rolf
|
Posted: Mon Mar 14, 2005 10:28 am Post subject: Re: Hoelang voordat ik mijn inloggegevens krijg ? |
|
|
Usenet4u wrote: | Rolf wrote: | Hoi,
Groeten,
Rolf |
Hoi Rolf
Zodra de betaling binnen is op onze bankrekening, krijg je de inloggegevens toegstuurd. Hou rekening met ongeveer 2 a 3 werkdagen bij een normale bankrekening. Betalingen via een Postbankrekening duren meestal wat langer.
Usenet4u |
Net de gegegevens binnen ! lekker snel |
|
Back to top |
|
|
jimbo_tank
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 3:54 pm Post subject: |
|
|
Gezien dat het geld er al af is, dus kijken of jullie ook online banking hebben
Greetz
Jim |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 6:39 pm Post subject: |
|
|
jimbo_tank wrote: | Gezien dat het geld er al af is, dus kijken of jullie ook online banking hebben
Greetz
Jim |
Die is er
Elke avond worden de betalingen die dezelfde dag zijn binnengekomen nog verwerkt.
p.s uw betaling zat er vandaag nog niet tussen ..
Usenet4u
Last edited by Usenet4u on Wed Apr 13, 2005 10:26 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
jimbo_tank
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 7:35 pm Post subject: |
|
|
Usenet4u wrote: | jimbo_tank wrote: | Gezien dat het geld er al af is, dus kijken of jullie ook online banking hebben
Greetz
Jim |
Die is er
Elke avond worden de betalingen die dezelfde dag zijn binnengekomen nog verwerkt.
Usenet4u |
Das mooi
Harde werkers
En ja hoor 14 april en de gegevens binnen. Thanx Good work.
Als de rest ook zo vlot gaat hoor je mij niet meer |
|
Back to top |
|
|
Newme
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 9:39 pm Post subject: |
|
|
Hey, ik heb net een pakket besteld, (100gb). Dit heb ik gedaan omdat ik merkt dat de retentie bij eweka niet 23 dagen is zoals ze melden, maar 10 dagen, door een storing. Helaas zijn de files die ik nodig heb 14,2dagen oud, vandaar dat ik ze daar niet kan downloaden.
Nou heb ik dus hier besteld, maar kwam pas aan het eind van de bestelling erachter dat ik 2 a 3 werkdagen moet wachten voor ik de gegevens binnenkrijg. Ik heb alsnog net betaald, via Fortis Online Banking, maar het probleem is dus dat als ik na het weekend nog 2/3 dagen moet wachten ik de files dus niet kan downloaden. Is er dus een mogelijkheid dat jullie vanavond of in het weekend nog kunnen checken of de betaling al is gepleegd en dan de gegevens direct opsturen?
Bij voorbaat dank. |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 1:29 pm Post subject: |
|
|
Newme wrote: | Hey, ik heb net een pakket besteld, (100gb). Dit heb ik gedaan omdat ik merkt dat de retentie bij eweka niet 23 dagen is zoals ze melden, maar 10 dagen, door een storing. Helaas zijn de files die ik nodig heb 14,2dagen oud, vandaar dat ik ze daar niet kan downloaden.
Nou heb ik dus hier besteld, maar kwam pas aan het eind van de bestelling erachter dat ik 2 a 3 werkdagen moet wachten voor ik de gegevens binnenkrijg. Ik heb alsnog net betaald, via Fortis Online Banking, maar het probleem is dus dat als ik na het weekend nog 2/3 dagen moet wachten ik de files dus niet kan downloaden. Is er dus een mogelijkheid dat jullie vanavond of in het weekend nog kunnen checken of de betaling al is gepleegd en dan de gegevens direct opsturen?
Bij voorbaat dank. |
2 / 3 dagen houden wij als marge aan, maar meestal hebben wij deze niet nodig.
Zodra de betaling voor ons zichtbaar is wordt dezelfde dag uw account nog aangemaakt ! (waarschijnlijk maandag)
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
Newme
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 2:56 pm Post subject: |
|
|
Dank u voor uw reactie. |
|
Back to top |
|
|
jappie91
|
Posted: Tue May 10, 2005 8:12 pm Post subject: |
|
|
Hoi,
Ik heb een postbank rekening maar ik doe dit online, moet ik dan ook rekenen op (max) vijf dagen of is deze tijd korter?
MvG Jasper |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Tue May 10, 2005 8:17 pm Post subject: |
|
|
jappie91 wrote: | Hoi,
Ik heb een postbank rekening maar ik doe dit online, moet ik dan ook rekenen op (max) vijf dagen of is deze tijd korter?
MvG Jasper |
Hoi Jasper,
Via internetbankieren gaat het een stuk sneller , hou ongeveer 2 werkdagen aan.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
jappie91
|
Posted: Wed May 11, 2005 6:49 am Post subject: |
|
|
Usenet4u wrote: | jappie91 wrote: | Hoi,
MvG Jasper |
Hoi Jasper,
Via internetbankieren gaat het een stuk sneller , hou ongeveer 2 werkdagen aan.
Usenet4u |
Ok bedankt voor de snelle reactie! |
|
Back to top |
|
|
Arjan
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 8:39 am Post subject: ook nu? |
|
|
omdat de laatste post een paar maanden geleden is geweest, zal ik ook in het forum eens bijhouden hoe snel dit allemaal gaat.
Ik heb er vertrouwen in
Besteld op donderdagavond 4 aug en Processing
Arjan |
|
Back to top |
|
|
Arjan
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 10:35 am Post subject: ok snel dus |
|
|